18 Mart 2021 Perşembe

Google Reklam Verme

 

Google reklam verme, internet reklamcılığının en önemli aşamalarından bir tanesidir. Google arama motoru 1998’den bu yana kullanılan ve günümüzde ise, dakikada ortalama 2 milyondan fazla arama yapılan, dünyanın en çok, Türkiye’de ise %99 internet kullanıcısının tercih etmiş olduğu bir arama motorudur. Teknolojisini her geçen gün geliştiren Google’ın, 2000’li yılların başlarında kullanıma sunduğu Google Adwords ile internet üzerinden yapılan bilgi, ürün, hizmet arayışlarında farklı ve oldukça önemli bir boyut kazanmıştır. Büyük orta ve küçük tüm işletmeler Google reklam verme hizmetlerinden yararlanabilmektedir. Google reklam verme hizmeti ile istediğiniz anahtar kelime kalıplarıyla Google arama alanında reklamlarınızı gösterebilir.

Google reklam verme özellikle teknolojinin geliştiği günümüzde yüksek oranda artmıştır. Aynı zamanda Google ile anlaşmalı web sitelerinde reklamlarınızı görsel olarak yer alabilir bunun yanı sıra sayfa ziyaretinde bulunan kullanıcıları remarketing sayesinde, daha uygun maliyetler ile hedefleme yapabilirsiniz. Bu sizi bilen değil, sizi bilmeyen kullanıcıları da potansiyel müşterilerinizi arttırmanızı ve güvenirliliğinizi kanıtlamanızı doğrudan sağlamaktadır. Google reklam verme hizmeti oldukça kolaydır. Google’a reklam vermek için öncelikle işletmenizin bir Google Ads hesabı olması gerekiyor. Bunun yanı sıra beraber çalışmakta olduğunuz web tasarım veya seo firmaları da sizin için bu gereklilikleri doğrudan sağlamaktadır. 

Google reklam verme hizmetnin organik pazarlamaya göre avantajı, kısa sürede getirdiği ziyaretçi sayısıdır. Bir işletmenin ürün ya da hizmetlerini hızlı bir şekilde tanıtması gerekiyorsa, Google Ads dönüşümü artırmak için en iyi pazarlama platformu olabilir. Doğru müşterileri doğru zamanda hedeflemenize yardımcı olur. Google reklam verme ( Google Ads ) ile ürün veya hizmetleriniz için reklam vermeniz organik arama sonuçlarındaki genel listelemede, web sitenizin olağan sıralamasını yükseltmemektedir. Yüksek bütçeli bir reklam veriyor olmanız, sadece reklam sonuçlarındaki sıralamanızı doğrudan etkileyebilir yani diğer potansiyel reklam verenlerle aranızdaki sıralamayı değiştirebilir, organik arama sonuçlarına genel bir etkisi olmaz. Organik arama sonuçlarına göre listelemede sıralamayı belirleyen tek ve daimi faktör, sitenizin belirli süreçler sonucundaki arama kelimesi ile ne kadar doğrudan ve alakalı olduğudur.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder