Google
reklam verme, internet reklamcılığının en önemli aşamalarından bir
tanesidir. Google arama motoru 1998’den bu yana kullanılan ve günümüzde ise,
dakikada ortalama 2 milyondan fazla arama yapılan, dünyanın en çok, Türkiye’de
ise %99 internet kullanıcısının tercih etmiş olduğu bir arama motorudur.
Teknolojisini her geçen gün geliştiren Google’ın, 2000’li yılların başlarında
kullanıma sunduğu Google Adwords ile internet üzerinden yapılan bilgi, ürün,
hizmet arayışlarında farklı ve oldukça önemli bir boyut kazanmıştır. Büyük orta
ve küçük tüm işletmeler Google reklam verme hizmetlerinden yararlanabilmektedir.
Google reklam verme hizmeti ile istediğiniz anahtar kelime kalıplarıyla Google
arama alanında reklamlarınızı gösterebilir.
Google
reklam verme özellikle teknolojinin geliştiği günümüzde yüksek
oranda artmıştır. Aynı zamanda Google ile anlaşmalı web sitelerinde
reklamlarınızı görsel olarak yer alabilir bunun yanı sıra sayfa ziyaretinde
bulunan kullanıcıları remarketing sayesinde, daha uygun maliyetler ile
hedefleme yapabilirsiniz. Bu sizi bilen değil, sizi bilmeyen kullanıcıları da
potansiyel müşterilerinizi arttırmanızı ve güvenirliliğinizi kanıtlamanızı
doğrudan sağlamaktadır. Google reklam verme hizmeti oldukça kolaydır. Google’a
reklam vermek için öncelikle işletmenizin bir Google Ads hesabı olması
gerekiyor. Bunun yanı sıra beraber çalışmakta olduğunuz web tasarım veya seo
firmaları da sizin için bu gereklilikleri doğrudan sağlamaktadır.
Google
reklam verme hizmetnin organik pazarlamaya göre avantajı, kısa sürede
getirdiği ziyaretçi sayısıdır. Bir işletmenin ürün ya da hizmetlerini hızlı bir
şekilde tanıtması gerekiyorsa, Google Ads dönüşümü artırmak için en iyi
pazarlama platformu olabilir. Doğru müşterileri doğru zamanda hedeflemenize
yardımcı olur. Google reklam verme ( Google Ads ) ile ürün veya hizmetleriniz
için reklam vermeniz organik arama sonuçlarındaki genel listelemede, web
sitenizin olağan sıralamasını yükseltmemektedir. Yüksek bütçeli bir reklam
veriyor olmanız, sadece reklam sonuçlarındaki sıralamanızı doğrudan etkileyebilir
yani diğer potansiyel reklam verenlerle aranızdaki sıralamayı değiştirebilir,
organik arama sonuçlarına genel bir etkisi olmaz. Organik arama sonuçlarına
göre listelemede sıralamayı belirleyen tek ve daimi faktör, sitenizin belirli
süreçler sonucundaki arama kelimesi ile ne kadar doğrudan ve alakalı olduğudur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder